Uutiset

Uutiset

Digitalisaatiohanke kehittää läpinäkyvyyttä ja asiakaspalvelukykyä

5.5.2021

Maustaja aloitti keväällä 2020 kolmivuotisen digitalisaatiohankkeen palveluidensa ja prosessiensa kehittämiseksi. Vuoden mittaan edennyt tutkimustyö on paljastanut monipuolisia mahdollisuuksia vastata uusiutuvan asiakaskentän tarpeisiin.

Jäljitettävyys reaaliaikaistuu

Hankkeessa kehitetään muun muassa reaaliaikainen tietoalustaratkaisu, joka antaa entistä tarkempaa tietoa esimerkiksi raaka-aineiden jäljitettävyydestä ja tuotannon läpinäkyvyydestä. Tällainen tieto tuotteen valmistajalta on arvokasta muun muassa vastuullisuuteen, terveellisyyteen ja ekologisuuteen liittyvissä kysymyksissä.

Maustaja tekee hankkeessa yhteistyötä useiden asiakkaidensa kanssa. Antoisien keskustelujen ja työpajojen kautta pyritään löytämään uusia tapoja ymmärtää kuluttajan tarpeita sekä muutostrendejä kuluttajakentässä.

Aito kuluttajaymmärrys – ketterämmät tuotevariaatiot

Asiakasorganisaatioissa pidetään tervetulleena parempaa vuorovaikutusta suoraan kuluttajan kanssa. Kuluttajaryhmiltä saatava palautedata voi tulevaisuudessa mahdollistaa tarkan ja joustavan keinon muokata tuotteiden reseptejä kuluttajaryhmissä havaittujen tarpeiden mukaan.

Tuotekehitys on palvelumme avainasioita ja haluamme jatkossa olla entistä ketterämpiä ja asiakaslähtöisyyden lisäksi myös kohderyhmälähtöisempiä. Haluamme, että asiakkaamme menestyvät entistäkin paremmin kehittämillämme ja valmistamillamme tuotteilla. Digitalisaation kehittäminen antaa tähän paljon mahdollisuuksia.

 

 

    Tilaa uutiskirje

    Tilaa nyt Maustajan ilmainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje ilmestyy muutaman kerran vuodessa.


    Rekrytointi

    Työhyvinvointi on Maustajan toimintaa keskeisesti ohjaava tekijä. Lue lisää rekrytoinnista

    Onko sinulla kysyttävää?

    Ota meihin rohkeasti yhteyttä!

      Vastaamme sinulle takuuvarmasti!